27 nov. 2007

Ber om ursäkt för det nu borttagna inlägget....

....som handlade om att jag var glad att det inte var ett visst gult hus som blev förstört i en brand i Malmö i natt. När jag började skriva var nyheten fortfarande om att vindsutrymmen hade förstörts, men sedan kom det under förmiddagen fram att kanske 200 personer nu förlorat sina hem.
En kommentator påpekade allvaret i detta, och att jag samtidigt "babblat om husfasadfärger" i mitt inlägg, så jag raderade det. Bättre att be för de evakuerade, att de får nya hem.
Hoppas ni tre som kommenterade inte tar illa upp.

2 kommentarer:

Hosanna sa...

Missade visst det inlägget men det tyder på en enorm mognad att välja bort det skrivna, be om ursäkt och gå vidare. Du är bra!

Z sa...

Hosanna
Tack
Kände att jag själv inte skulle vilja läsa om husfasaden på grannhuset ifall jag nyss förlorat mitt hem.

eXTReMe Tracker