5 dec. 2007

frrrrrr.... self-deploying.....

Jag vill så gärna, i kommentarsformuläret, skriva ner till er som inte har Blogger-konto, hur man, som kommentator, buslätt ordnar så att man blir länkad till.
Endast en ynka href-kod-rad krävs och jag kan inte skriva ner den här, för den självutlöses! Så flångt.

Någon som vet hur man skriver ner html-kod och inaktiverar den?

UPPDATERING: Fick hjälp av mina kära läsare:

Om du inte har Blogger-konto, och ändå vill bli länkad till, när du kommenterar hos mig eller hos andra blogspot-are: Skriv följande rad någonstans i din kommentar (men ta bort ALLA mellanslag utom det mellan a och href: 'a href'):

< a href = " http://DinBloggURL ">Din Signatur< / a >

6 kommentarer:

Doktorn sa...

Man kan ju alltid skriva vanliga parentestecken istället för vinkelhakar, men upplysningen att användaren måste byta ut dessa tecken. Inte särskilt skojigt, kanske...

Z sa...

Tack!
Filar på en snygg formulering.

Hosanna sa...

Först detta tecken < därefter ett litet a följt av href=
Därefter" din bloggadress avslutat med /"
Därefter "> följt av det namn du vill ska visas följt av < därefter / och sedan ett litet a och som avslutning detta tecken >

Inga mellanrum

Hosanna sa...

http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1_u5FA

Ytterligare en variant. Ta bort alla mina nördiga inlägg om de blir för många eller för röriga *s*

Anonymous sa...

Skriv med ett mellanslag mellan alla tecken - kommer inte innebära något för webläsaren, och blir dessutom mer lättläst.

Z sa...

My, you made it!

Hoppas någon snart kommer på ett enklare sätt, denne någon får gärna vara Bloggers administratör ;)

enkla z

eXTReMe Tracker