11 nov. 2008

Blogmeet

Kära bloggvänner, jag vill meddela att jag inte är rädd för att ni ska visa er vara annorlunda än hur jag föreställt mig er. Åtminstone inte åt ena hållet.

När jag läser era bloggar, så får jag ofta ett superhoppigt och glatt energi-knippeintryck av er, massor med upptåg etc. Det är kanske därför jag blir nervös när jag ska träffa någon av er. "Åh, nej, nu måste man le brett en hel kväll. Undrar om h*n kommer att tycka att jag är tråkig"

Men så visar det sig, att ni är mycket mer avspända än jag trott, speciellt coole norrlänningen Johan S. Så skönt. Denna gång blev det Burger King istället för MC.

:)

6 kommentarer:

Charlotte Therese sa...

Blogmeat menar du väl (apropå hamburgare)? ;-)

Geobastard sa...

Med tanke på att vi rantar runt i samma lilla stad så har vi säkert åtminstone varit inom teoretiskt synhåll från varandra. Läskigt! ;-)

Johan Stenberg sa...

"Åtminstone inte åt ena hållet".
Hehe, :-) jag håller med dig! :-)

Excelsis sa...

Gud förbjude att man lät alla sidor komma fram i bloggen! :)

Z sa...

Charlotte:
Jo, blogmeat är ju mer passande :)

Terra:
Vi kunde träffas, t ex tillsammans med Anders Rasmussen som i somras skrev mail och föreslog detta :)

Johan:
Kanske ses vi på söndag igen, men framför allt vill jag att ni får det trevligt i Köpenhamn.

Excelsis:
DET skulle vara läskigt.

Geobastard sa...

Z: Jo det hade ju säkert gått bra och varit trevligt. Kom med förslag som passar er.

eXTReMe Tracker