3 apr. 2008

Vår bloggranne Mikael.....

....Wälivaara, med UUAA Radio, har också gått vidare. Så synd. Du skrev om maktens och medias korruption. Allra oftast höll jag inte alls med dig om konspirationsteorierna, tyckte de var överdrivna, galna,
men du sköt i alla fall åt alla håll och lämnade ingen part "ifred". Det ska jag komma ihåg, Mikael. Rest in peace.


Här skriver jag om Mikaels blogg (med hans kommentarer):
"Lögn och konspiration - det vi sysslar med varje dag"

Ps. Han svarade mycket trevligt och tålmodigt på de mängder av kommentarer han fick från sina läsare.

4 kommentarer:

Dag Selander sa...

Z: Din post rör vid hjärtans djup och vid strängar som är ospelade i en värld av Fast Society Living.

Z sa...

Thanks man
Efter detta känns det extra viktigt att någon gång få träffa er bloggvänner. Mikael hann man tyvärr inte se.

Charlotte Therese sa...

Z,

Jag har aldrig tittat in på Mikaels blogg, bara noterat ibland att den placerat sig högt upp på blogglistorna. Jag förstår att den måste lämna ett tomrum efter sig nu....

Ska ta en titt - så här i efterhand...!

Hoppas ni bloggskåningar vill ta er till U-a i vår/sommar (kan ni inte samåka i en stor bil?) - så ordnar vi en bloggträff för alla som vill/kan komma. Många bor ju i närheten i städerna omkring också. Som sagt...

Vi får passa på att ses medan vi lever! ;-)

Charlotte

Josef Boberg sa...

Hoppas att det nu FÖDS något nytt på Mikaels blogg...

Ha det... :-) /önskar sanningssökar-vännen Josef

eXTReMe Tracker